ilseoppad.reismee.nl

Zomaar wat

Na het mooie natuurgebied Bandai-San (ja, Japan heeft natuurlijk toch mooie gebieden!) even tijd voor wat japanserigheden:

De toiletbrillen in Japan zijn verwarmd. En als ze geen afstandbediening hebben (waarvan wij de werking niet begrijpen), hebben ze in ieder geval een stuk of wat elektronische knopjes voor sproeiers in allerlei standen enzo.

Ze hebben hier groene Kitkat in groene-thee-kersenbloesemsmaak. En vacuüm verpakte maden in saus.

Je mag luidruchtig je noedels naar binnen slurpen, maar je mag niet je eetstokjes op je bord laten liggen, want dat is onbeleefd.

Het cherry blossom tv-kanaal zendt non-stop beelden uit van, jawel, de kersenbloesem.

Het ielige meisje van de receptie staat erop onze drie grote en drie kleine rugzakken persoonlijk weg te dragen, waar wij grote sterke buitenlanders naast staan. En dan buigt ze ook nog voor ons.

Ze houden hier van kleine vierkante autootjes. Ik vind ze geinig. In de politieauto zaten de agenten met een hellempie op. Zou ik ook doen in zo’n autootje.

femke

ik vind ze wel een beetje op jouw nieuwe fiatje lijken...
niet lullig bedoeld, maar net zo lief ;-))

Cas

...Toiletbrillen met afstandbediening...

Ik zou, gezien de toch wel kwetsbare positie waarin je je normaal op een toiletbril bevindt, ook heel voorzichtig met zo'n afstandbediening zijn!
Je weet nooit wat er gebeurt, na het indrukken van zo'n knopje.

Wilma

Harajuku girls en vacuüm verpakte maden in saus. Nou Dyke-san er gaat een wereld open voor Wilma-san haha, alleen Neanderthalers uit het oerbos komt me bekend voor!