ilseoppad.reismee.nl

Verborgen werkloosheid

In het kleine supermarktje waren twee kleine counters direct naast elkaar: een met vlees en een met kazen. Achter het vlees stond een man, achter de kazen stond een vrouw. Bij de man haalde ik eerst vlees, en daarna wilde ik kaas voor mijn kreupele Duitser bij hem bestellen. Noooo signora, hij was alleen van het vlees. Voor de kaas moest ik bij de vrouw zijn. Bij de vrouw stond een rij mensen, ik sloot als vijfde aan. De vrouw werkte hard om haar rij klanten van dienst te zijn, de man stond vriendelijk glimlachend niets te doen. Toen ik aan de beurt was, als laatste, vroeg ze de man mijn kaas te verzorgen. Zij stond daarop met haar handen op haar rug grapjes met hem te maken. Komische mensen hier.

Reacties

Reacties

Edo

Ik had direct de gaten in de kaas geschoten. Maar het zal wel bij het land horen. En als je goed wil eten zul je er waarschijnlijk wel genoegen mee moeten nemen.
Blijf de verhalen sturen hoor.

Groetjes Edo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!