ilseoppad.reismee.nl

Een tevreden zwervende herfstkat

Het was 15 graden. De beroemde azuurblauwe zee bij de Amalfi-kust had witte schuimkoppen en klotste hoog tegen de kades op. De regen hoosde met overtuiging en de wind sloeg door de boomtoppen. Sinaasappels ploften kapot op de grond. Mijn paraplu waaide weg. Treurige Ilse in haar klamme tentje? Neen, want ik zat hoog en droog in de camper van mijn ouders, met mijn voeten op een elektrisch verwarmd matje. Mijn moeder kookte een kippensoepje. Ik deed een kaarsje aan, de Ipod zong liedjes en mijn vader zat tevreden aan zijn whisky. Kneuterig lachte ik de regen buiten uit.

Reacties

Reacties

Ottolien

Wat fijn dat je je ouders weer zo waardeert! Prachtig stukje trouwens.

Ine

Ik kan me helemaal voorstellen hoe
dat weer in Italie is want ik kom net uit sardinie en zat vandaag in nederland buiten met 22 graden.Maar bij jou komt dat nog!! Moed houden !!! Leuke foto,s !!

Wilma

Klinkt zo gezellig met je ouders erbij.
Wel koud?
En wij weten hoe anders het is geworden een tijdje later in Italië!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!