ilseoppad.reismee.nl

Oude mannen...

Een heel gezellige week met mijn ouders doorgebracht in de buurt van Napels. Napels gezien natuurlijk, en de Amalfi-kust, die zelfs in een storm nog mooi was. Cultureel verantwoord gedaan bij de opgravingen van het antieke Pompei en Herculaneum, en helaas geen mooie koralen sieraden mogen kopen van mezelf, want dat is dan weer minder verantwoord. En het zouden de Dekkertjes niet zijn als we ook niet een paar dagen eindeloos boeken hadden gelezen en onze Sudoku-verslaving hadden uitgeleefd (Wim dan). Na een week lief te zijn volgestopt met vitamines en chocolaatjes door Suze kon ik er wel weer even tegen, dus na het afscheid vertrokken naar het prachtige maar nogal frisse nationaal park Abruzzo.

Bij aankomst was het zo koud dat ik voor de eerste nacht maar een B&B in dook. Het werd gerund door een bejaard echtpaar. De man kwam me wat folders brengen en wilde niet meer ophouden met vertellen hoe mooi ik wel niet was. Er kwamen handkussen bij. En wangknijpen. Toen hij mijn wang niet meer wilde loslaten en aanstalten leek te maken om me te bespringen, deinsde ik zo duidelijk terug dat hij eindelijk doorkreeg dat ik niet gecharmeerd was van zijn avances. Waarop hij vroeg: “Het komt zeker omdat ik te oud ben?” Wat denk je zelf, ouwe gluiperd? De kamerdeur ging erg op slot die nacht.

De volgende ochtend naar een camping vertrokken, waar ook de gepensioneerde campingbaas het niet kon laten in mijn wang te knijpen en bij het weglopen op mijn kont te slaan. Ik dacht aan Lubbers. Het is zoals Dave zei: oude mannen, geile mannen.

Reacties

Reacties

Femke

;-)) jack!!!! Volgende x toch je lelijke legging en ubersized tshirt aantrekken. Maar ja, dan blijf je natuurlijk een uberlekker wijf dus dat houdt de mannen ook niet weg.. Naar hoor... Je hebt de trilogie gelezen, doe als Lisbeth S....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!