ilseoppad.reismee.nl

This is a man's world

Op mijn eerste tocht door het gebied brak er een bui los, dus in het nabij gelegen dorpje een bar ingedoken. De barman en de aanwezige mannelijke gasten keken mij donker aan. Een indringer! En nog een vrouwmens ook! Van onder zijn wenkbrauwen mij chagrijnig aanloerend probeerde de waard mij zijn zaak uit te kijken. Barretjes zijn hier duidelijk een mannenaangelegenheid. Fuck it, ik blijf toch, weet je wel hoe hard het regent buiten? Met enig vilein genoegen zette ik mij pontificaal aan de bar, barman beetje sarren. Een mannetje naast mij begon een gesprek met me. Hij zag er een beetje sukkelig uit, miste het een en ander aan tanden en werd door de barman straal genegeerd. Had ik hier te maken met de dorps-loser? Half in Spaans, half in Italiaans een heel gesprek met het mannetje gevoerd. Dorpssukkel of niet, hij was aardig, hij blij ik blij.

Reacties

Reacties

Ine

Wat een leuk verhaal!!!! StoeIkkr hoor dat je bleef zitten. Ik zie het helemaal zitten! Je foto's zijn ook leuk, lekker en mooi. Wat ziet je moeder er blij uit!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!