ilseoppad.reismee.nl

Dolce far niente

Ik lag aan een kraakhelder kratermeer in de buurt van Rome. Ik keek naar een spinnetje dat moeilijk liep te doen op de scherpe punt van een graspluim. Ik keek naar de lucht. Ik keek naar het meer. Las drie bladzijdes van mijn boek en legde het weer weg. Probeerde zinnige dingen te denken maar zakte weg in gemijmer. Sloot mijn ogen in de zon. Maakte praatjes met campinggenoten. Maakte brusciettas met zoete tomaten en verse basilicum. Keek naar het zwanenpaar-met-jong en het eendentrio dat dit deel van het meer als thuis heeft. Dronk een kop thee aan het stille avondmeer. En toen was de dag ineens voorbij.

Reacties

Reacties

dv

boehoeeeeeee, je houdt nog steeds niet van katten....

of was dat t vorige verhaal?

Ilse

welles, ik hou veel van katten, maar wat is het in katten dat ze altijd op je hoofd willen slapen?

Eelcolijf genieten daar.

Het heerlijke niets doen. Ik ben jaloers, ongekend. Blijf genieten daar.

Eelco

Hmm, die naam past me beter

femke

mmmmmm, heerlijk. lekker niets doen.

Carin de Boer

Hee Ilse, zit vanavond je hele reisavontuur te lezen, wat geweldig! Japan klinkt heel bijzonder. Die verwarmde toiletbrillen moest ik wel om lachen. En dan de hotelpyama's, geweldig. Paard in een servet. Heel koud soms, zag ik ook.
Echt stoer van je om alleen door Italie te trekken. En zo mooi wat je daardoor allemaal ontmoet. Je durft het echt helemaal loslaten en je overgeven aan wat de dag je brengt. Super.
Hier in Holland gaat het wel oké geloof ik.
Buiten in de tuin is de surpriseparty voor onze oudste dochter aan de gang, ze is deze week zestien geworden en geniet met volle teugen.
We hebben een strand gemaakt op de steiger met zand, schelpen, boomstammetjes, fakkels en een knapperend vuur.
Vind het leuk om je te volgen. Geniet ervan daar Ilse!
liefs, Carin

Edo

AMEN

Gerald

ohh bitterzoete romatiek en knapperige brusciettas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!