ilseoppad.reismee.nl

La la la

Eindelijk uit de hozende regen en mijn steeds verder binnensijpelende chagrijnigheid daarover: er is zon! Bakken op de stranden van Rimini tussen het kroket-van-fred-publiek ging me net iets te ver, dus het is het Como-meer geworden. En daar ben ik zomaar in het paradijs beland… Het meer schittert felblauw onder een blauwe lucht. Het campinkje is klein en knus, en wordt gerund door twee aardige Italiaanse jongens. Er zijn voor de verandering eens niet alleen hordes gepensioneerde Hollandse of Duitse camperstellen (sorry pa en ma

Wink
), maar ook mensen van mijn leeftijd. Dat zijn weliswaar stugge Duitse en Oostenrijkse stelletjes, maar ik heb het mijn persoonlijke missie gemaakt om ze met een charme-offensief te gaan ontdooien. Verder kijkt de camping uit op besneeuwde bergtoppen aan de overkant van het meer, en kun je hier onder andere moutainbiken, kajakken en in de bergen lopen. En dat ga ik allemaal doen. In het sanitair-gebouw klinkt muziek, en dan niet het verkrachte pianogepingel dat de Japanners plegen te draaien, maar Eminem en Michael Jackson. En het ruikt hier naar jasmijn.

Na aankomst werd ik zo stuiterend blij van alles hier, dat ik spontaan langs het meer ben gaan hardlopen en daarna in het ijskoude meer ben gedoken. Beide behoorlijk a-relaxed, maar ja, je zult maar blij zijn.

Reacties

Reacties

ruben

Goed bezig!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!