ilseoppad.reismee.nl

And then I said… and then he said… that is just soooo weird, you know? O my god, it’s sooo beautiful here, isn’t this beautiful? Anyway, as I was saying…

Ik deed een wandeltocht langs vijf kustdorpjes, Cinque Terre. Het ging over een cool bergpad boven de kust. Het is een beroemd stukje Italie en het was dan ook erg druk. Vooral met een tsunami van Amerikanen. Die had ik nog vrijwel niet gezien in Italie, en nu weet ik waarom: die lopen met z'n allen op dat bergpad. In groepjes en luid snaterend. De mannen met ontbloot bovenlijf en de dames in bikini-bovenstukje. Sorry? Trekken zich er geen reet van aan dat Italie best preuts en netjes is, maar gaan met z'n honderden in bikini-bovenstukje lopen. Ach ja, waarom zou je je ook aan het land aanpassen als je dat stukje Italie toch geannexeerd hebt?

jan ewout

Je reis is goed gepland: over een paar weken kan je hier langskomen en dan hebben we een perfect vakantiehuis. Geen yanks, niet te veel Duitsers en verder vogels, kinderen en diepe, diepe rust.

Scarlett

Cinque Terra en dat wandelpad... ken t! Inderdaad een touristenroute langs de mooie dorpen en het blauwe water.
Heb je nog leuke surfers gezien? Toen ik er was, was het overspoeld met lekkere Surfdudes namelijk.. :-)

Carin

Hee Ilse,
Klinkt ondanks de veelheid aan toeristen toch heerlijk en erg mooi hoor.
Wij maken ons op voor China, zie www.chinesemuur.web-log.nl
Geniet ervan!
Groetjes Carin